Tuesday, July 6, 2010

#6 ; bola punye pasal..

Assalamualaikum...

ariey ni, topik aku adalah pasal bola...
skang ni musim FIFA WORLD CUP atau aku pggl CAWAN DUNIA FIFA...
so, byk lah penyakit2 pelik yg dtg
aku pun mengidap sama...
ape lagi klu bukan
DEMAM BOLA!

kawan2 aku kepala dah nak sama ngan bola...
mmg fanatik...
aku pon,
tapi, aku lebey menat kat kumpulan
SUPA STRIKAS!!
|
v

memang lah kartun ann, tapi, ntah nape, aku menat name kumpulan ni SUPA STRIKAS
Aku dah label sensorang name kartun2 encem ni... men bola mmg pro beb!!
xyah ckp ah...
yg ambut kuning kat dpn tu, klu x nampak name ye, Blok.
Blok name ye...
yg ambut merah menyala tu plak,
TWISTING TIGER atau bakal suami i..
ahaks!!
ngeee,,,

ni plak gambo sensorang... meh aku tulis nama kalau x nampak
dari kiri, atas : El Matador (Matador), Shakes, Cool Joe (Joe), Big Bo (Bo) dan Coach..
Dari kiri, bawah : The Blok (Blok), Twisting Tiger (Tiger), North Shaw dan Dancing Rasta (Rasta)
tapi, dlm gambo ni, Clause xde.. ntah nape... die diganti ngan so Coach tue gemok tu..
ngee....!!


Kat bawah ni ada ranking pemain yg aku menat n fanatiq banget!!
ni EL MATADOR ataupun MATADOR


Ni memang SHAKES

ni plak, my boy, fiance and will-be husband ..
TWISTING TIGER ataupun TIGER

amacam encem akk? nanti aku masukkan vids, kowang engok lah...
hehe :DD

No comments:

Post a Comment

GuestBook

BlogMail