Sunday, July 4, 2010

#2 ; Hohoho!! Baleq Kampong!!

Assalamualaikum...


entri ni citer psl baleq kampong...
biar aku bongkarkan rahsia aku...
kampong aku, cume setengah km dr skolah aku...
maka,
kampung aku adalah sebandar dgn umah aku...
heheh :DD
ngee...




pepeppon, aku ttp baleq kampong..
babnyer, aku ske dok kat kampong
ade pokok 'moktang'(rambutan)utk dipanjat,..
ade dapor yg sentiasa berasap...
ade bilik yg ade komputer.....

haha !!
ngeee...


pepeppon, aku nak citer mase aku baleq kampong...
puppu aku tinggal kat ctu
die drjh dua
waris @ dua pupu aku drjh 4, jiran kampong aku
ske menn ngan spupu aku...
dorang men mcm nilah. :-




gambo kendid... tulah, men tak kabar lansong!!


aku lak dok tengok kat gambo2 lame kat bilik lame mak aku...
tulah aku ngan kakak aku
yg baju merah tu, kakak aku je...
cute gark ann kiterorang??
pastuh, ni kucing kat kampong aku...
namenye DABOB
tgklah ye men2 kat bawah ni... x ske dok diam... tapi kiut
macam i..
ngee... :))




stakat tu jelah entri baleq kampong yekk. c ya next time

No comments:

Post a Comment

GuestBook

BlogMail