Sunday, July 4, 2010

#4 ; Nilam !!

Assalamualaikum..
Horree!! aku dpt 5A dan pingat Gangsa utk Nilam...
Memang epi x terhingga rasenye..
jom cuci2 mate nengok gambo2 kat bawah ni...
(Nilam)Inilah kad Bertuah aku... Kalau x kerana kad Popular ni, xdpt lah aku nak beli
buku byk2 utk bace... hehe ... okey,
skang ni, aku nak offer korang utk join
RM 10 2 tahun
x rugi...


Ini dia beg kertas tercantik pnah aku tgk,
sbb ade name akulah...
apsal aku edit nama tuh?
sbb xnak bg org tahu..
ngee!!
aku suke beg ni
tapi, dah nak rosak..
ngeee...
:C;;

inilah buttonnya... tgk, name aku tersergam indah...walopun
dapek Gangsa je,,
allhamdulillah


ni lak, ANTARa hadiah yg aku dapek mase NILAM ... kiut gark buku ni
tp aku tarak tahu animal ape yg ade kat dpn tuh
hrp2lah kucng..
hehe
PEPEPON, KORANG cubelah sertai program nilam... biar smpi NILAM...
tak rugi tau...













No comments:

Post a Comment

GuestBook

BlogMail